The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

29 January 2010

mummy Didiey ;p




Classmate yang dulu sebelah saya ketika Tingkatan 4 dah ade baby. Comel pulak tu. Cheitt! Jealous jealous. Time pernikahan dea, saya tak sempat nak pulang, time tu semester 1. Baru sangat masuk UiTM ni. Rasenye awak kawen time Merdeka 2008 kan Fiza. Comel sangat lah baby awak. Kalau tak, saya dah janji nak jadi pengapit dea taw, tapi mase ta mengizinkan waktu tu. Ade test tak silap.

Rezeki orang kan. Dulu same-same sorok sorok makan roti waktu class Fizik Mr. Ramarao. Tup tup awk dah jadi mama orang. Automatik, saya jadi Mummy anak awak lah kan? Kan?

I'm happy for you and Akim.
Nanti balik Ipoh kita jalan-jalan ngan baby yea ;)

6 comments:

fara said...

comel la anak fiza...
huhu...
muke dea laen lah..
ahahaha..
skowl dlu2, berubah sgguh bile da hbes spm yokk...
:P

didiey ;) said...

laen ke yunk?i rase mmtu je ta ubah..
comell gilerr.rase na gget2 je..
huhu..

sophie said...

waa..bile i nk kawen ny.. mood:gtal!!hahaha

didiey ;) said...

haha..sabar lah!

nyna said...

tak cayalah dia dah ada anak.
oh!
tak sangka nyna kawan2 ramai dah kawen.
:)

didiey ;) said...

huhu.nyna punye turn next!