The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

22 September 2009

Raya is not that bad baby ;]


SelamaT Hari Raya eberybody!!




Well..ini keje dua orang anak dara Sarjan (B) Ramli ketika ayah dan anak lelaki yang gagah perkasa pergi semayang raya dan ibu sudah disuap bubur dan diberi makan ubat ;)

Annoying ke saya taruk pic saya yang tak comel nie?
Eh.belog saya,Suka hatilah.Mr K tak suka saya yang tak comel ni tak apalah :P
si Didiey ni memang tak comel!

Berwebcammy ketika tiada orang.
Kami pakai bukan baju raya.Sebab ayah dan anak lelaki yang gagah perkasa berperut maju pagi pagi lagi sudah berbaju sedondon oren pergi semayang raya.

Maka anak-anak perempuan yang ada baju raya hijau cantek itu pun pakai lah baju oren dan kuning (T.T)

Lepas bermaafan segala,kami beraya di Tesco.Yaaa..Tesco..Saya yang sedang dalam percubaan pertama seumur hidup memakai kasut bertumit tinggi dengan keletuk keletak nya beserta baju kurung moden kaler oren bershopping kekacang di Tesco.Weee ~

Dalam perjalanan pulang pula,ayah singgah kat tepi jalan beli lemang 2 batang.Hehe,Barulah semangat raya datang.Pulang rumah,beraya di rumah jiran-jiran kami yang tak balik kampung.Haha!

Jangan marah!saya dapat duit raya!!Duit merah taw!Jangan main-main. ;D
Saya makan macam-macam tahu.Rendang,ketupat,lemang,kuih raya,laksa.
yoyo_cici Pictures, Images and Photos

Nasi minyak rumah my Cayunk Copie terrbaekkk.Thanx Cik Ha!!


Malam itu,Saya sakit perut.Oh my!
Photobucket
Berlari lari pegi toilet weyhh!
(T_T)

8 comments:

azzaliena suziantie feisal said...

hahaha...
normal..
sayang datang lah my houss

azzaliena suziantie feisal said...

hahaha...
normal..
sayang datang lah my houss

didiey ;) said...

huu..macam tak sempat je..

sophie said...

yeah!! mmg mak i msak sdapp tp my bros spoil the day.. weyh..nk g ncik ramli lak ley x??

chipsmore said...

selamat ari raya..maap zahir batin ;)

didiey ;) said...

copie cyunk : na dtg gtaw duluu :)

chipsmore : camat ary rayae :)

Mr K said...

Adik kau comel apa. Aku cop.

░♥si lampu neon♥░ said...

your mom sakit ke dear?

hurm happy nye raye? aku hambar je kat cni..