The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

24 March 2010

Hilang,

Kadang kadang aku rasa aku hilang sesuatu,
Puas aku fikir, jenuh aku ingat,
Gagal.

Kadang kadang aku rasa sunyi,
meski dalam ramai.
Puas aku fikir, jenuh aku cuba
Hampa.

Kalau Tuhan kata, hilang.
Maka hilanglah.
Aku redha. Pasrah dalam diam.
Tangis dalam senyum.

Lepaskan. Lupakan.
Biar tinggal yang indah.

Janji Tuhan,
Dia takkan berikan apa yang kau inginkan, Dia cuma anugerahkan apa yang kau perlukan.

Biar aku sisip di sudut jiwa,
Hirup nafas hangat libas udara sekitar aku,
Ada hidup yang perlu aku tempuhi,
ada garis yang perlu aku nukilkan.
Sejarah seorang aku.

Aku harus kuat. Aku mesti kuat.
Hirup. Hembus. Senyum. Langkah.

No comments: