The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

14 December 2009

Hari kejadian Munchettku sayang!



dari kejauhan kita dah nampak asset utama beliau ;)



Along loves you Chah,
belajar pandai-pandai.
Chah kate nak jadi dokter,dan nak belaja masak
nanti boleh masak untuk Along kan.

Along taw,Chah na pandai baca buku cerita.
Walau permaisuri Chah bace sebagai "Permaiteri"
Along ade kat sini.boleh ajar Chah.
walau Chah degil nak main tengah-tengah hari kat luar,
Along panggil Chah tanak balik,Along pukul kaki tu bile Chah merayap jauh-jauh,
Bukan Along tak sayang,sebab sayang Along buat macam tu.
Along tanak Chah jatuh.Chah dahla cuai,selalu sangat jatuh bila berlari.
Walau Along selalu ejek pewot Chah munchet,bukan makna Along menci kat Chah.
Along risau,takut Chah sakit.

Selamat Hari Jadi Dik.Along doakan yang terbaik untuk Chah.Dunia dan akhirat.

saya tak tahu,tiba-tiba saya sebak.



6 comments:

nyna said...

alalala.
comel je adik ko didiey.
:)

hepi b'day untuk die.

sophie said...

ibanese tew cgtt munchet ea? kem kish i kat dea ea?

aminah said...

hepi besday to her ok....comel beb

didiey ;) said...

she's cute memang ;p

azhan said...

tibe2 nak rase sebak jugak boleh tak apple pie? tsk tsk tsk

Mr AzRai MaRCeeL said...

huhu..terharunyer...