The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

16 November 2009

end of the episode 'Semester 3'

15 November 2009.
B 201 : Engineering Surveying II Final Examination.
1415-1715.

Bile invigilator kate. "Okay,times up!" maka berakhirlah episod kembara saya sebagai pahlawan eh pelajar part 3 Diploma Sains Geomatik (Sumber Alam) di UiTm Perlis nie. Tee Hee. Rase diri dah besar. Nanti saya dah hilang umur belasan tahun , ke angka puluh-puluh. isk isk. Lepas tu dah boleh kawen.Erkk ;p Ampunkan daku,ibu!

Ouh ketika ini saya baaaaaru sahaja habis mengemas. Haduss..Kalau dah namenye perempuan, beg saiz XXXL oun takkan cukup nak sumbat segala harta karun simpanan pewartaan individu. Masalah terbesar saya ialah :MANA NAK SUMBAT SI KAYDEE nie?? Saya risau bonet tak muat nak sumbat Teman Tidur saya yang saiznya 2x ganda saya nie.isk isk. Dan saya terbayang ibu akan membebel dan ayah juga begitu. Bukan Along yang beli! Dah orang bagi. isk isk.

Sunyi dah kolej Inai tercinta ni.Ramai yang habis paper serentak dengan kami and dah chow malam tadi and even petang semalam. Saya mandi sorang-sorang tanpa ada bunyi nyanyian dari bilik air sebelah. Huishh, tak tergambar syahdunye macam mane. Episod lambaian tanganmu dan air mataku juga berjaya dilalui dengan tragisnya bila mana perpisahan dan tragedi peluk cium dan isakan halus dengan kepergian sahabat pulang ke kampung halaman.
"Selamat, babe! :')
Ipoh, tunggu kepulangan saya.
wee emoticon Pictures, Images and Photos

2 comments:

kimisai said...

heheh jgn menagis kerinduan dah la...
nant tatau nak lepas kat sape..

didiey ;) said...

hehe.teman tidur ade ;p