The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

16 August 2009

didiey's prince ;)

Current mood: Boys over Flowers ;) masih terbuai-buai dengan Goo Jun Pyo yang sangat lah romantik.Agaga :D
Actually saya telah di tag oleh Cik Shera yang insist nak tahu 'Ape character Prince Charming saya?"

In this world,nothing perfect.So saya takde hak nak letakkan yang macam mane saya nak.Hehe :D
Tapi dah kalau dapat Goo Jun Pyo yang kaya nak maty + sanggup buat ape je demi Geum Jan Didiey eheh salah.Geum Jan Di (-_-") Memang saya tak cari lain walaupun terpaksa bertegang urat hari-hari nak bergaduh dengan anak orang kaya sombong tak reti hormat orang tahu nak pukul orang tu je.Haish!

Kalau dapat Si muke jambu Kim Bum (So Yi Jung ke hape namenye I lupe.Sorry) pun saya suke.Adess..Senyuman beliau membunuh.Lepas nie nak ambek kuiz kat facebook,"Dari manakah asal teman hidup anda".Saya akan berusaha sampai keputusannye jadi KOREA.Kalau dea bagi jawapan lain,saya akan buat sampai dapat KOREA jugak.Arasu??
Hehe.Tibe-tibe jadi Geum Jan Didiey.Eheh :)

Dah.Dah.Sebelum Abang Joe menjerit ; "Didiey back to track!"
Biar saya kembali ke jalan yang lurus dengan kerelaan sendiri.Hehe :D

Character Prince Charming Didiey;
1) Well of courselah beriman at least boleh bimbing Didiey jadi orang yang lebih baik.Alangkah comelnya bile dapat solat berjemaah bersama-sama.Hehe :D

2)Protective towards his family.Tibe-tibe terrrspeaking omputeh.Heh!Sebab ibu saya ada pesan,kalau nak tengok sejauh mana lelaki itu sayang kamu,lihat sejauh mana dea sayang keluarga dea.Saya nie bukan Geum Jan Didiey eh salah! Geum Jan Di yang akan ditangkap penculik dan Goo Jun Pyo akan datang dan membelasah penculik itu.Hehe.Cukuplah Prince Charming saya protective pada keluarga dia,keluarga saya,saya,saya dan saya.Hehe :D

3)Sebenarnya saya mahu Prince Charming saya macam ayah saya.Saya kan Daddy's Girl :)
Saya mahu dea handyman macam ayah saya.Ayah saya tahu baiki kenderaan,tahu baiki paip.So saya mahu lelaki saya juga macam tu.Nampak maskulin sikit kan (>.<)Sepatutnya lelaki harus tahu mende-mende macam tu.Tadelah sampai nak call plumber semata-mata paip sinki bocor.Haishh!

4)Saya suka lelaki bersukan.Hadoii.Nampak sihat dan 'lelaki'.Especially when it comes to guy's sport; RUGBY AND FOOOTBALL.Ngee~Saya suka!Tapi saya bukan type yang cuci mata tepi padang nak market muke berbedak tebal segala.Eee..Tolonglah!Saya main futsal jugak tahu!Baru boleh see them clearer.Haha :D

5)Saya cepat tertarik pada lelaki yang tahu main music.Haishh..Melting kott.Tengok Yi Jung dengan saksofone,Ji Hoo dengan violin and piano.Hadoii!Melting you know.Saya tak mintak banyak.Mainkan lagu Your Guardian Angel dengan gitar tong pon dah cukup :)

6)Always there for me.Saya tak mintak 24-7 to be by myside.But makes me feel his presence each time I close my eyes pun dah cukup.Oh menn!sangat touching ayat nie (-_-")

7)Happy Go-Lucky.Macam mane nak cakap eh,yang boleh buat saya tergelak sakan tanpa rasa malu lah senang cerita.Haha.Sharing all the stupid jokes or even sakat sesama sendiri.Macam Goo Jun Pyo dengan Geum Jan Didiey lah ;)

Dah kott..Itu je kott :P.
Banyak dah saya melalut :)

No comments: