The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

30 July 2009

report :P



wednesday itu movie day bukan??
Hehe..

So i went catch a movie.
Land of the lost.Haish..Sumpah karut marut crita nieh.Separa lucah pun ade.
Mula-mula nak tengok Harry Potter tapi cancel coz show lambat sangat.
I've promised ibu that I'll be home before Maghrib.

So..results of the day : movee,KFC and Big Apple.
Haiyoh..I craving Big Apple since last month taw.Haha :D
Tade ape nak cerite.I'm just having fun :P

My Guardian Angel :wo shi huan nie :P

betol ke ape I cakap ni??hehe :D

4 comments:

Khairul said...

Separuh lucah?

Nampak tak? Haha

SIR ZUL said...

taw tempat ni..ni kat atas JJ kan??
ahaha

didiey ;) said...

Mr k : try lah g tengok.Part2 tu je Didiey tutup mata :P

Sir zul : tepat sekali!!!!

Sesopie said...

g ngan cape dear?x pat ekot..cdey=(