The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

03 July 2009

Demam pulak nak balik UiTM :P

Haish..demam lah pulak.Lagi 2 hari nak balik campus sudah demam pulak.Maybe the result after kuar malam ngan my dear Ezan lah nie.Haiyyo..


So,saya soksek-soksek jerlah kat rumah nie.Tak boleh kokak ais dah.

*that’s my habit okayh :)


Encik Doctor pon dah mule bebel-bebel.Sorrylah. I dah lame kot ta jumpe Ezan.


Psst..dear,Ezan dah drive sekarang.Even tade lesen kami harung je Ipoh tu macam Pegawai Tertinggi JPJ Ipoh tu bapak kami.Ahaha :)


I love you larh Ezan.Ahaha :)

Mmuwahh!


Then after balik tu,I teros dapat flu and sore-throat. Immediately, call Encik Doctor T-Rex

Hehe..I kan taleteller: P

*psst..baby brag pon ade juge..hek2 :P


He asked me to drink limejuice yang suam.But may be too late kot.Coz tade ape perubahan pon.

Ade pulak my ibu wat joke which scare-me-to-death.


“Along nie kene swine flu kott??”

APAKAH???okay.scary taw tak.Saya teros google nak cari info symptoms swine flu segala.Oh my!Tanak mati lagik!!


Encik Doctor T-Rex pulak gelabah ta memasal bile saya bagitaw pasal scary-jokes ibu tuh.Ayoyo.

Yelah.Kat Singapore that virus pon dah menular.

*I pray to God that you will be fine dear.Always


Hey-hey.I’m currently busy with all the crapping packing things.

My baju sungguh banyak sampai dilemma nak tinggal yang mana.Aduhaiii.


Note utk T-rex: Tazzy nak flat shoe Viss tu.Cantik..

Ezan dah pakai E-series .:P

Can I??

Hahhaha..Jokes la :P

8 comments:

.zara. said...

hehe! jumpe d arau ya!
ngahahahaha~

didiey ;) said...

ok kakak :P

see u there :)

IkanMasin90(IM90) said...

take k dear

a little less conversation said...

bese r 2..symptom yg bese dtg ble time2 nk msk blaja blk..
cm suh cuti lg..haha

Khairul said...

Siapa Ezan? Si Dia yang baru ke? =)

didiey ;) said...

azza dear : i will sayang.thenx :0



allc: taw takpe :P


khairul : ezan tu pompuan lah.my bestfren :)

Sesopie said...

laa...


nak ek0t tp xpat...

ezan pkei e series???

erkkkkkkkkkkkk............

fiiQ said...

moga cpat smbuh!~