The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

19 February 2010

Random saya.

1. Saya adalah anak sulung dari 3 beradik. Jadi natural behavior saya sudah tentulah garang, cepat membebel dan suka menasihati (-_-") Cepat marah dan panas baran adalah perkara yang anda semua harus insert in acceptance list to befriend with me. Can't be helped.

2. Saya suka bersukan dan apa-apa yang berkaitan tentang sukan. I'm an outdoor person. My favy are football(soccer) and rugby. Badminton boleh tahan lah ;)

Epl,Uefa,La Liga ,Liga Malaysia juga menjadi tontonan saya. Team pilihan? Pastilah Manchester United Terhebat. Bukan Liverpool di tangga ke-4. =p
Perak juga. Skor yob skor!

3. Saya TIDAK berbakat dalam acara lukisan dan antara subjek yang paling saya tak mampu nak score ketika di sekolah rendah dan menengah.

4. Saya suka bercakap. Amat sukar bagi anda yang mengenali saya untuk melihat saya senyap dan tekun melakukan sesuatu kerja kecuali ketika terdesak. Hal ini turut di noticed by lecturer yang mengajar hingga beliau sound saya begini,

"Kagum saya tengok Didiey tekun.Susah nak nampak budak nakal ni senyap"
Baiklah En. Rizal, saya akan take note segala teguran dari pihak tuan.(-_-")

5. Saya suka makan makanan ringan. Belanjawan bulanan selalunya akan dihabiskan membeli jajan,cekedis,makan ringan dan yang sewaktu dengannya. I don't know. They just irresistible. They perfectly fit the tiny little scrumptious tummy of mine. ;)
Ouh, I'm a chocoholic too.

6. Saya TIDAK tahu bermekap but still I wanna be looked beautiful,gorgeous etc etc to others. By the way, I'm 20 and I guess its about time to learn on those painting face thing. And hoping it won't resulting a joker face.Finger crossed.

7. Saya one of the Twilight Saga freak. I do love the novels.

8. Saya ialah user tegar Mang-lish. Saya berharap guru guru Bahasa Melayu dan English teacher(s) will never come across my blog and check my vocabulary and grammar sins.
Phewww.

9.Saya suka main air dan ais. I love rainy days. Grass scent on rainy days. Saya suka main hujan. I love being wet and cool. Habit saya seawal saya tumbuh gigi ; mengunyah ais seperti keropok.

10. Saya unpredictable. Ramalan kaji cuaca will definitely not work on me.

entry ini akibat boredom yang critical.
Ipoh roasted me okay. Can't remember when the last time I was easy with myself. Asek sticky je.Peluh. And my body started to having rash. Erghh..Irritated with irritated skin.

3 comments:

Sesopie said...

yg num 3 tew..same!

didiey ;) said...

haha. so, kesimpulan, kita bukan bydak art.hahaha

A'an said...

lukisan adalah kelebihan saya.
i used to be an architecture