The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

08 June 2009

tekad.hidup baru harus dimulakan.

wahh..tajuk entry gempak gituh.
heehe.tapela kan?bukan selalu.

hari ini.8 jun 2009.
60 jam itu saya berjaya harungi dengan pelbagai rasa.haha.
'pelbagai rase' macam title blog kak pieja pulee.
alhamdulillah,kaki ini masih tegar berdiri.
biarpun iris agak penat menahan titik-titik bermakne tu kan.
haha :D

semalam,saya hanya mampu melelapkan mata pukul 5 pagi.
huu..sudah 2hari berturut-turut macam nih.mata da ala-ala panda comel dah.
terima kasih 'kakakku'.Erisa Suhana Othman.
menemani adikmu yang belum kuat pegangannya ini.
iloveyoukakak.

yea.kakak.kamu adalah inspirasi adik.
terima kasih tak terucap berjaya membetulkan semua tingkah khilaf adik.

adik mahu jadi macam kakak.
kuat.tabah.pandai dan cantik.
*p/s:cantik tu takla kot.adik tak boleh lawan cantik kakak :)

saya na cerita tentang kakak saya:
nota:ta mahu tahu?jangan bace =P

kakak saya.Erisa Suhana Othman.
Orang Kedah naa.Tapi currently working at KL.

apa yang saya suka pada dea??

1) She's gorgeous.Sumpah cantik gileee.
Pertama kali saya lihat&baca blog dea,saya lihat pic-pic dea.
Hati terhenti sebentar
*ok.metaphor saje.
wee.;)

saya sukeee gilee muke dea yang jelita tuh.
katenye: tiada rahsie.mungkin arwah ibu cantik.ditumpahkan irasnya pada kakak.

2)She's strong.
Kehilangan ibu pada usia baru mencapai 3 tahun tak pernah patahkan semangatnya untuk jadi wanita yang benar-benar wanita.

kakak adik mahu jadi kuat macam kakak.

3)kakak saya sangat pandai okayh!
dea dapat anugerah medal pertama ketika graduasi diploma dan ijazahnya.

kakak,adik sangat proud!!
adik mahu jadi panda-pandai-pandai.
*amin.

Even i knew her just about 2 weeks:there're so many things we brought together.
nanti ade chance,kita jumpe yea kakak.

yang paling bermakna adalah nasihat-nasihatnya :

~"adik kene kuat hadapi semua nie.adik ta boleh biar orang lain ketawakan adik sesuka hati diorang. adik kene tunjuk pada semua orang yang adik mampu."

~"adik hargailah apa yang adik ada.kawan-kawan,keluarga,orang-orang sekelililing adik. mereka lah yang mewarnakan hidup adik. even you have to love your haters, if they are not there,adik ta tahu which part adik salah.kan?"

~"adik kene janji pada akak,adik kene belaja betol-betol. achieve the highest.jangan mudah berpuas hati atas ape yang da dapat.understood??"

*
nada dea ketika ini dikeraskan. hee..nampak sangat ketegasan dea.
hehe.

~"do whatever you wanna do. adik da besar,da taw mane baik mane buruk. i believe you know where's your limit.kan?"

*
kakak.adik insaf gile time kakak cakap ayat nie.huwarghhh
T_T


well..i'll follow my sis advise.coz she's rite.and i love her.
dea tiade adek,dan saye tiada kakak
*blood relation.

so,now i have one.
agak bummed sebab dea ta kasi upload pic dea kat blog terindah nie
*indah ke??

tapela kakak.ini kisah kite.
i love you okayh?

bertambah list dedication ucaptama penganugerahan skrol diploma aku nanti.
*wahah.berangan gituh :)
untuk kakakku,Erisa Suhana Othman.
adik sayang kamu.

~thanx ek kakak sebab call adek 3 jam 47 minit sampai esoknye ade orang mengadu bingit telinge.hehe.
thanx BOSCH sebab sudi taje panggilan kakak kepade adiknye yang kesedihan.
huwawahuwa.jahat kakak aku,curik line office.

3 comments:

FiiQ90 said...

hehe =)
semoga bahgia..
senyum2 salu2 :D

sophie said...

hhehehe.. de 0wg daa de kkk laa...

besh nye

sir zul said...

klu cam panda mmg comey lah..
..hehe