The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

30 June 2009

giving it all.

kadang-kadang saya rasa awak menipu.Tapi mata awak nampak jujur.Tapi kenapa kita mesti jadi macam ni?

Kita sayang,kita cinta,tapi tak boleh bersama.

Atau apa yang awak cakap tu hanya hiburan semata?

Momen itu mungkin takkan berulang.
Kerana,kali ini saya yakin.


Saya dah cukup bersedia untuk undur diri dari semua ini.

Berbahagialah.

Saya masih punya kenangan yang mungkin awak dah hakis dari memori awak.

6 comments:

anonymous said...

orang kata.. ape2.. lihat dekat

matanya.. mgkin orang tu jujur..

awak ada bukti ke dia menipu..

ape2 pun.. lyfe mus continue to

go on.. its not the end of chapter

yet.. cheer! mgkin itu satu tindakn

yg betul.. mane tahu.. buang 1,

datang 10 yg lbh baek.. haha

Mr K said...

Kau mesti dalam situasi yang sukar kan?

Try la cari peganti.

=)

SIR ZUL said...

kumbang bukan sekuntum,
bunga bkn seekor..
eh terbalik eh??
haha

didiey ;) said...

anonymous: thanx.mungkin ade hikmah :)

khairul: aku mencube :)

sir zul:hehe,,

sophie said...

lupekan mr superman tew..

g0 didiey g0!!

didiey ;) said...

i'm trying :)