The Heart ♥ wishing for,

A nice picnic (just us,escapism)
Another FCUK jeans
Old skool spec,re-do.
Shoes(currently in love with NIKE ballerina)
Forever21 collection(A feminine sense need to be inculcate)
Smartphone (wink*)
Vaio-s Reddy laptop
Digital camera (Ixus, will be nicee)
Simple Mp3.
Hair theraphy ;)

21 March 2009

seminar di ari ujan

ermm..today..utk mengelakkan diri dari sindrom kebusanan yang melampau,aku ngan mooniey decide nak gi seminar ...so,kitowang pon mangon pagi2 bute..laz nyte aku tido lambat shangat..
about 3 kowt..
then,diz monink..mangon kol 6.30 perform my subuh the tdow balek..
tersedar bile c mooniey text tanye

"diey,da mangon blom?asal gelap lagi bilik ko"
ngee..;)) kantoi..
aku pon kelam kelibut rush gi toylet and mandi..
perghh..cuace pulak tgh ujan lebat yg cejuk n nyaman..
tgh2 iron baju kurung..jeling ar rumet kecayangan aku tuwh..
amboi!!sedapnye dea tarek selimut..
(erghh!!jelesh2)



demi na mengumpul sticker aktiviti kolej utk menempatkan aku kat kolej indah ni sem depan,
terpaksa la aku mengorbankan pagi yang nyaman nieh..
huhu!
dengan ujan yg ala2 lebat and berangin..
perghh..
sejuk gler kowt!
kami b3 gagahkan jugak na g seminar nie..hahahaha
taw kenape???
sebab tajok dea!!



jeng.jeng.jeng












manyak la info yang kitowang dapat dari seminar nie..ngee ;))
btw thanx to mooniey and zazaa cz accompany me di diz sems..

oh..cayunk c mooniey ;))

No comments: